סלאמי וחבריו

בדף הזה אפשר למצוא את כל מתכוני הנקניקיות המשומרות שהועלו לבלוג הזה. שימו לב שנקניקיות משומרות הן בין הדרכים היותר מסובכות ליישון בשר, ועליכם לוודא שאתם שולטים בשאר הטכניקות לפני שאתם ניגשים אליהן.

אה, ובנוסף, רק כדי שלא תוכלו לומר שלא הוזהרתם, במתכוני הסלאמי (אלה שכוללים בשר בכל מקרה) סלפטר, או מלח מספר 1 או 2, הוא לא מרכיב אופציונלי. וכן, אם לא תשתמשו בסלפטר במתכונים האלה אתם מסתכנים בהרעלת מזון. עשו לעצמכם טובה ואל תיקחו כאן סיכונים מיותרים.

SAMSUNG CAMERA PICTURESנקניקיות מיובשות – איך להכין נקניקיות מיובשות, הגרסא הפרימיטיבית ביותר של סלאמי. אם אתם מעוניינים להתחיל להכין סלאמי, מומלץ שתתחילו כאן לפני שתעברו לדברים יותר מתוחכמים.

***

***

***

???????????????????????נקניקיות מעושנות – תחשבו קבנוס, רק יותר טוב, ובלי כל מני חלבוני סויה, תירס, ואלוהים רק יודעת איזה עוד פסולת שנוהגים לדחוף לשם. שימו לב שמאחר ומדובר בנקניקיות מעושנות, השימוש בInstacure במקרה זה הוא חובה. אה, ואת הנקניקיות האלה מכינים בעישון חם, לא קר.

***

***

***

SAMSUNG CAMERA PICTURES

סלאמי כפרי – זה הדבר האמיתי, שלושה סוגי סלאמי שניתן להכין בבית – עם יין אדום ושומר, עם גבינת פקורינו, עם פפריקה ספרדית מעושנת. שימו לב שהסלאמי הזה יצא שונה מאוד מרוב סוגי הסלאמי שאפשר לקנות במעדנייה הממוצעת.

***

***

***

2017-01-20-15-38-56סלאמי בסגנון סיביו – איך להכין סלאמי בסגנון רומני מאיזור העיר סיביו. שימו לב שבניגוד לסוגי סלאמי אחרים, הסלאמי הזה דורש קצת יותר השקעה – החל מטחינת הבשר במטחנה ממש (לא ניתן לקצוץ את הבשר כאן באופן ידני), ועד לעיבודו כחצי שעה עד לאמולסיה.

***

***

2016-12-23-15-06-18-1

סוג'וק – אולי הדבר הכי קרוב שאי פעם יעלה לכאן לסלאמי כשר, ועם זאת, זהו לא ממש סלאמי. סוג'וק היא נקניקייה מיובשת ממוצא טורקי שמשמשת בטורקיה ובבלקן כפי שבייקון משמש במערב ומרכז אירופה. הרבה יותר מוצלח מכל הפפרוני התפלים האלה – ככה עושים נקניקים מבקר וטלה שהם גם טעימים.

***

SAMSUNG CAMERA PICTURESסלאמי תאנים – ואתם חשבתם שסלאמי אפשר להכין רק מבשר, לא? ובכן, באיזורים מסוימים באיטליה מייצרים, כל קיץ, סלאמי על בסיס תאנים. שימו לב עם זאת שהכנת הסלאמי הנ"ל, בזמן שאיננה מסובכת יותר מדי, כן דורשת השגת חומרי גלם מעט אקזוטיים.

***

***